KONTAKTA OSS

Skapa förfrågan
Vi hanterar dina uppgifter enligt vår Dataskyddspolicy.
Kryssa i rutan för ditt samtycke.

När tekniken måste fungera

Vår support är grunden i vår verksamhet som dagligen har kontakt med våra kunder i form av verksamhetschefer, sjuksköterskor, undersköterskor HSL-personal och läkare inom vårdsektorn.

Det som skiljer vår support från andra aktörer är att vi vet hur det är att bedriva verksamhet med tillhörande IT-lösningar inom vård och omsorgssektorn. Stöter exempelvis våra kunder på problem med SITHS-kort är det vår support de vänder sig till.

Kontakta oss
så berättar vi mer!

Öppettider: 08-17 helgfria vardagar

Telefon: 08 - 410 153 50
Epost: salj@itomsorg.se

Support med lång erfarenhet

Vi vet att landstingen har en uppsjö med journalsystem & register som brukar vara svåra att komma åt – supporten kommer guida er rätt. Vi vill vara ert stöd i komplicerade och enkla IT-ärenden, även mot tredje part.

Fördelar

  • Support på distans eller på plats

    Ett samtal eller ett mail bort så avhjälper vi dig direkt eller bokar in en tid för felavhjälpning på plats hos er.
  • Max 2 minuters svarstid i telefon

    Vi eftersträvar att ge snabb service, vi vågar påstå att vi har bland de snabbaste svarstiderna i telefon.
  • Snabb felavhjälpning genom fjärrstyrning

    Du kan fortsätta med andra arbetsuppgifter medan vi fjärrstyr och felsöker ditt IT-problem.
  • Anpassad support för vården

    Vi hanterar dagligen IT-ärenden inom vården och är lyhörda på förändringar inom vårdsektorn.